SEO PR – dlaczego warto dbać o wizerunek w wyszukiwarce.
Autor: Jarosław Miszczak, 25 stycznia 2013 w kategorii: Pozycjonowanie
Dziś w serwisie Spidersweb.pl ukazał się mój gościnny artykuł na temat SEO PR. Zapraszam do zapoznania się z całością a poniżej przedstawiam krótkie podsumowanie:
- większość użytkowników poszukuje informacji o firmach i produktach za pomocą google, dlatego istotnym jest, jakie treści pojawiają się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania dla fraz związanych z marką
- należy publikować informacje o swojej firmie w zewnętrznych serwisach
- dobrym pomysłem jest prowadzenie profili w mediach społecznościowych (facebook, Google+, twitter czy goldenline)
- działania SEO PR polegają na monitoringu wyników wyszukiwania, publikowaniu pozytywnych informacji na temat marki, promowaniu treści stawiających markę w dobrym świetle.
Cały artykuł dostępny TUTAJ
Komentarzy
W dobie kiedy ludzie coraz częściej szukają opinii o danej firmie zanim podejmą decyzję dziwi ciągle fakt, że firmy skupiają się ciągle na suchym SEO nie myśląc o tym co jest dla nich naprawdę istotne.
Inwestowanie w profesjonalne usługi typowo pod promowanie samej marki, a nie działania SEO daje duże efekty. Klient na pewno sprawdzi wszystkie informacje o firmie przed zakupem lub kontaktem.